0
Your Cart

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОДУКТИТЕ

Колко карти се побират в EXENTRI Wallet?

Портфейлът EXENTRI има 6 отделни джоба за карти с място за няколко карти във всеки вътрешен джоб. Портфейлът има и отделно отделение за бележки, разписки и билети.

Моля, обърнете внимание: Препоръчваме външните джобове да съдържат само по една карта, за да предотвратите кожата да стане твърде широка.

Колко карти се побират в EXENTRI City?

EXENTRI City е направен за 3 карти. Проектиран за моментите, когато искате да носите само най-важните си карти.

Моля, обърнете внимание: Препоръчваме външният преден джоб да съдържа само една карта, за да предотвратите кожата да стане твърде широка.

Колко карти се побират в EXENTRI Multiwallet?

EXENTRI Multiwallet има 5 отделни джоба за карти с място за няколко карти във всеки вътрешен джоб. Освен това имате достатъчно място за бележки, разписки, билети и допълнителен джоб за монети или други малки предмети.

Моля, обърнете внимание: Препоръчваме външният преден джоб да съдържа само една карта, за да предотвратите кожата да стане твърде широка.

Колко карти се побират в EXENTRI Miniwallet?

EXENTRI Multiwallet има 6 отделни джоба за карти с място за няколко карти във всеки вътрешен джоб. Преден джоб с RFID защита и заден джоб с възможност за сканиране.

Моля, обърнете внимание: Препоръчваме външните джобове да съдържат само по една карта, за да предотвратите кожата да стане твърде широка.

Какво е RFID защита?

RFID е съкращение от радиочестотна идентификация. Технологията за блокиране на RFID в портфейлите EXENTRI защитава вашите кредитни карти срещу „скимиране“ (електронно джебчийство) и кражба на лични данни.

Днес много карти съдържат чип и антена за безжична комуникация. С тази технология можете да извършвате плащания без физически контакт между картата и терминала, използвайки NFC (Near Field Communication). За съжаление, недостатъкът е, че картите с RFID технология потенциално могат да бъдат прочетени от някой с устройство, оборудвано с NFC технология от разстояние. Това четящо устройство може да прочете вашите карти през дрехите и портфейла ви. По този начин нечестен човек може да сканира личната ви информация, като се доближи до портфейла ви, без дори да знаете.

Поради тази причина портфейлите EXENTRI съдържат RFID защита, за да се гарантира, че вашата лична информация и кредитни карти са в безопасност.

Къде се намира RFID блокът?

EXENTRI Wallet има RFID блок найлон, пришит под външната кожа от двете външни страни на портфейла, а също и под кожата в джоб № 3, който е първият джоб от дясната страна, когато за първи път отворите портфейла. Трите вътрешни джоба са без RFID блок найлон, но когато портфейлът е затворен, всички вътрешни карти са RFID блокирани. Тестван от Euro Lab for International Transaction Technologies (Elitt).

EXENTRI City има RFID блок найлон, зашит под външната кожа на външния преден джоб. Другата страна на модела City е без RFID блок найлон, така че да е възможно да се четат карти срещу терминал от най-външния джоб от тази страна.

EXENTRI Multiwallet има RFID блок найлон, зашит под външната кожа на външния преден джоб. Два от вътрешните джобове също имат RFID защита, така че когато портфейлът е затворен, всички джобове са RFID блокирани. Двата джоба от дясната страна, когато за първи път отворите портфейла, са без RFID блокиращ найлон, така че да е възможно да се четат карти срещу терминал от един от тези джобове.

EXENTRI Miniwallet има RFID блок найлон, зашит под външната кожа на външния преден джоб. Другата страна на модела е без RFID блок найлон, така че да е възможно да се четат карти срещу терминал от най-външния джоб от тази страна.

От какви материали са направени портфейлите EXENTRI?

Кожата, използвана в портфейлите EXENTRI, е телешка. Нашата кожа е с високо качество и дъбена при добри работни условия с грижа и внимание към околната среда. Всички модели съдържат плоча от неръждаема стомана за стабилност и издръжливост.

EXENTRI Wallet и Multiwallet също имат основно заключващо устройство от регулируема неръждаема стомана.

Заключващото устройство е твърде широко. Какво мога да направя?

Заключващото устройство може да се регулира. Ако е твърде широк, просто натиснете заключващото устройство, част № 1 (с лого) леко надолу/навътре. Можете да направите това, като натиснете силно с палец или го натиснете върху твърда повърхност. Дори една много малка настройка ще направи заключващото устройство по-здраво.
Също така е възможно да се регулира малкото заключващо устройство част № 2, ако е необходимо, тъй като това е стоманен прът, който може да се огъва. Натискането на стоманения прът леко нагоре (отдолу) ще му помогне да взаимодейства по-тясно с част № 1.

Как мога най-добре да се грижа за моя кожен портфейл EXENTRI?

Портфейлите EXENTRI са изработени от висококачествена кожа и трябва да изглеждат добре и да работят добре много дълго време. Ако се отнасяте внимателно към продукта, ще му се радвате дълги години.

Препоръчваме портфейлите да не се държат в задните джобове на панталона. За да поддържате външния вид на кожата, поддържайте я суха, ограничете излагането на пряка топлина или мокри повърхности и избягвайте химически почистващи препарати. Почистете с мека суха кърпа.

Както всички кожени материали, може да има следи след отпечатъци от различни предмети. Препоръчително е да държите предмети като ключове далеч от портфейла, за да избегнете маркировки върху кожата.

Можете да нанесете всеки продукт за грижа за кожата, за да изравните повърхността от петна или просто да добавите повече влага към кожата. Кожата ще потъмнее донякъде от тази обработка.

Трудно е да избутам картите навън. Какво мога да направя?

Когато избутвате карти от външните джобове с помощта на палеца си, трябва да натиснете леко надолу и след това навън с едно непрекъснато движение. Важно е палецът да се захване добре за картата, така че ако палецът ви е много сух, би помогнало много малко влага върху палеца ви.

ДОСТАВКА И ВРЪЩАНЕ

Колко време отнема доставката?

Ние се стремим да гарантираме, че ще получите поръчката си възможно най-бързо. Всички поръчки ще бъдат изпратени в рамките на 1-3 работни дни след потвърждение на клиента чрез обаждане от нас.

Колко време отнема гравирането?

Гравирането отнема от 1 до 3 работни дни, след потвърждение и уточнение на вашата персонализация. Моля, обърнете внимание: Не всички портфейли могат да бъдат персонализирани – обикновено моделите с релеф не го позволяват.

Гравирането включено ли е в цената?

Не, гравирането не е включено в цената. Изключение правят промоционални пакети, в които е упоменато безплатно гравиране.

Мога ли да върна портфейла си?

Можете да върнете всички продукти (без персонализираните), които сте поръчали от www.exentri.bg в рамките на 7 дни от покупката. Всички стоки, върнати за възстановяване или замяна, трябва да бъдат неизползвани с непокътната оригинална опаковка. За да направите заявка, моля свържете се с нас на office@exentri.bg. Моля, включете пълното име, номера на поръчката и причината за искане на връщане в имейла си.

Моля, обърнете внимание, че ние не възстановяваме разходите за обратна доставка. Съветваме клиентите да получат доказателство за пощенските разходи, когато връщат стоки. Exentri не носи отговорност за изгубени при транспортиране върнати стоки без доказателство за пощенските разходи. Възстановяването на сумата ще бъде извършено в рамките на 7 дни, след като Exentri получи и провери върнатия продукт от вас.

Каква е гаранционната политика на Exentri?

Ако продуктите имат дефекти, според обстоятелствата може да поискате повторна доставка или възстановяване на сумата. Моля, пишете ни на office@exentri.bg. Моля, включете снимка на повредата и доказателство за покупка/получаване.
Кожата е органичен материал и всяка кожена повърхност може да има различни белези.

ПОДРОБНОСКИ ЗА ПОРЪЧКАТА

Какви форми на плащане приемате?

Приемаме плащане с наложен платеж и Econt-Pay.

Защо не получих потвърждението на поръчката си?

Ще получите потвърждение на поръчката веднага след като направите поръчка. След това ще обработим вашата поръчка в нашата система и ще изпратим вашите стоки от нашия определен склад.
Ако не сте получили потвърждението на поръчката си в рамките на 48 часа, моля, изпратете имейл на office@exentri.bg. Моля, проверете и вашата имейл кутия за спам.

Получих грешен продукт – какво да правя?

Ако получите своя пакет и той не е това, което сте поръчали, моля, свържете се с нас незабавно с номера на вашата поръчка и името/цвята на объркания артикул. Ще направим всичко възможно, за да поправим грешката си възможно най-бързо.

Все още имате нужда от помощ? Моля, изпратете имейл на office@exentri.bg. Ще се радваме да помогнем!